Agenția McCann Erickson România a câștigat cel de-al treile Leu la festivalul de publicitate Cannes Lions pentru campania „Biblioteca Digitala Vodafone”, dezvoltată pentru Vodafone România.
De data aceasta, Leul de argint a fost câștigat de agenția de media UM, parte a McCann Erickson România, la categoria Media Lions.
Ieri, în cadrul primei Gale de premiere a festivalului, McCann Erickson Romania a mai câștiga Bronze Lion la Categoria Direct Lions și Silver Lion la Categoria Promo&Activations Lions cu campania dezvoltată pentru Vodafone România.
Campania „Biblioteca Digitală Vodafone” a fost inclusă pe 3 shortlisturi, la 3 categorii importante: Direct Lions, Promo& Activations Lions și Media Lions, câștigând un premiu la fiecare dintre aceste categorii.
Agenția McCann Erickson România a câștigat cel de-al treile Leu la festivalul de publicitate Cannes Lions pentru campania „Biblioteca Digitala Vodafone”, dezvoltată pentru Vodafone România.
De data aceasta, Leul de argint a fost câștigat de agenția de media UM, parte a McCann Erickson România, la categoria Media Lions.
Ieri, în cadrul primei Gale de premiere a festivalului, McCann Erickson Romania a mai câștiga Bronze Lion la Categoria Direct Lions și Silver Lion la Categoria Promo&Activations Lions cu campania dezvoltată pentru Vodafone România.
Campania „Biblioteca Digitală Vodafone” a fost inclusă pe 3 shortlisturi, la 3 categorii importante: Direct Lions, Promo& Activations Lions și Media Lions, câștigând un premiu la fiecare dintre aceste categorii.