Sameday Courier, companie de curierat specializata pe livrarile in aceeasi zi atat in tara, cat si in strainatate, isi lanseaza o divizie de food delivery, incepand cu a doua jumatate a lunii iunie, dupa o investitie de cateva zeci de mii de euro.
Pentru realizarea diviziei de food delivery, Sameday Courier a investit in dezvoltarea unei forte suplimentare de livrare. Implementarea si planificarea acestei divizii presupune si indeplinirea unor conditii speciale de transport, cum ar fi mentinerea unei temperaturi optime pentru a nu deteriora calitatea mancarii comandate.
„Lansam acest serviciu impreuna cu Brasieriile DonCafe, urmand ca in perioada imediat urmatoare sa extindem serviciul cu o gama mare de restaurante”, a declarat Lucian Baltaru, general performance manager la Sameday Courier.
Sameday Courier estimeaza ca, la finalul anului viitor, aceasta divizie va reprezenta 10% din totalul cifrei de afaceri.
Astfel, compania estimeaza pentru 2014 afaceri de aproximativ 9 milioane de lei, ceea ce inseamna ca aceasta divizie de food delivery ar putea aduce venituri de 900.000 lei.
”Obiectivul nostru este de a oferi o solutie pentru acele restaurante care si-ar dori sa ofere posibilitatea livrarii la domiciliu a produselor pregatite de ei, dar care nu au forta sau nu sunt dispusi sa investeasca in servicii de livrare proprie. Ne adresam, de asemenea, persoanelor care isi doresc sa manance de la restaurantul preferat fara a se confrunta cu blocajele din trafic sau cu incercarile nenumarate de a gasi un loc de parcare doar pentru a ajunge la restaurantul potrivit. Desi la inceput, ne propunem sa extindem acest serviciu la nivelul intregii capitale si chiar la nivel national”, a spus Lucian Baltaru.
Serviciul de food delivery va fi disponibil non-stop, iar pentru comenzile de peste 50 lei, livrarea va fi g