Sistemul de transport public din Geneva introduce un autobuz electric care isi poate incarca bateriile in statii, in doar 15 secunde.
Este vorba despre un fel de troleibuz fara fir, care isi poate incarca bateriile la fiecare a treia sau a patra oprire.
Astfel, in statie, cata vreme pasagerii coboara si urca din autobuz, acesta se incarca cu energie, explica Machiney Market.
Tehnologia se numeste TOSA (Trolleybus Optimisation Systeme Alimentation) si a fost dezvoltata de grupul ABB, din Zurich.
Incarcarile se realizeaza printr-un mecanism montat deasupra autobuzului, care se cupleaza la sistemul de alimentare din statii, care furnizeaza acumulatorilor autobuzului 400 de kW.
Sistemul de transport public din Geneva introduce un autobuz electric care isi poate incarca bateriile in statii, in doar 15 secunde.
Este vorba despre un fel de troleibuz fara fir, care isi poate incarca bateriile la fiecare a treia sau a patra oprire.
Astfel, in statie, cata vreme pasagerii coboara si urca din autobuz, acesta se incarca cu energie, explica Machiney Market.
Tehnologia se numeste TOSA (Trolleybus Optimisation Systeme Alimentation) si a fost dezvoltata de grupul ABB, din Zurich.
Incarcarile se realizeaza printr-un mecanism montat deasupra autobuzului, care se cupleaza la sistemul de alimentare din statii, care furnizeaza acumulatorilor autobuzului 400 de kW.