Pentru a a rămâne cea mai bună reţea de socializare, Facebook trebuie să fie locul unde se pot împărtăşi cel mai bine toate tipurile de media, inclusiv articole, fotografii şi video-uri, însă Twitter se dovedeşte a fi un competitor redutabil, scrie Business Insider.
La bază, Facebook este o companie specializată pe sharing-ul de poze, însă extinsă la multe alte caracteristici, precum actualizări de statusuri, link-uri şi articole. Twitter însă a început să fie văzut drept o sursă mai bună pentru sharing-ul de ştiri şi link-uri, în ciuda audienţei mai reduse în comparaţie cu Facebook.
Vine, produsul video al Twitter, câştigă popularitate în timp ce Facebook are deficienţe la capitolul video.
Singurul lucru care îi lipseşte companiei Twitter pentru a avea toate uneltele necesare să devanseze Facebook este un serviciu bun de fotografii. Twitter a încercat să redreseze acest neajuns prin achiziţionarea Instagram, făcând o ofertă companiei, însă Facebook a reuşit să blocheze tranzacţia şi să cumpere startup-ul de fotografie.
Fred Wilson, un investitor de la Union Squaer Ventures, a declarat că “dacă Twitter ar fi avut Instagram, ar fi fost mai buni decât Facebook. Ar fi avut tweets, ar fi avut fotografii şi ar fi avut video-uri. Cred că acel trio ar fi putut omorî Facebook”.
Pentru a a rămâne cea mai bună reţea de socializare, Facebook trebuie să fie locul unde se pot împărtăşi cel mai bine toate tipurile de media, inclusiv articole, fotografii şi video-uri, însă Twitter se dovedeşte a fi un competitor redutabil, scrie Business Insider.
La bază, Facebook este o companie specializată pe sharing-ul de poze, însă extinsă la multe alte caracteristici, precum actualizări de statusuri, link-uri şi articole. Twitter însă a început să fie văzut drept o sursă mai bună pentru sharing-ul de ştiri şi link-uri, în ciuda audienţei mai reduse în