Tot mai mulţi gorjeni se adresează Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Gorj cu reclamaţii privitoare la faptul că telefoanele mobile pe care şi le-au cumpărat de la unii operatori şi dealeri prezintă defecte.
În primele trei săptămâni ale lunii în curs, la Protecţia Consumatorilor au fost înregistrate zece sesizări din partea celor nemulţumiţi de activitatea operatorilor economici, de produsele cu deficienţe sau de servicii prestate necorespunzător. În urma cercetărilor efectuate, şapte petiţii au fost soluţionate în favoarea consumatorilor, constatându-se faptul că sesizările aveau la bază fapte reale. 610 lei restituiţi păgubiţilor
Gorjenii au sesizat, printre altele, telefoane mobile defecte în cadrul termenului de garanţie, faptul că li s-a solicitat taxă de înlocuire a cartelei SIM, dar şi că li se refuză soluţionarea cererii de reziliere a contractului de telefonie mobilă. Ei s-au mai plâns OPC-ului de articole de mobilier defecte, tot în cadrul termenului de garanţie, de modificări organoleptice la produse alimentare perisabile, dar şi de aplicarea unui alt tarif decât cel menţionat în contractul de furnizare a apei menajere.
„Astfel, în conformitate cu prevederile legale, au fost dispuse măsuri de remediere a deficienţelor, de aducere la conformitate a produselor defecte fără costuri suplimentare pentru consumatori sau de înlocuire a produselor. Pentru produsele ce care nu au putut fi aduse la conformitate sau a sumelor încasate nejustificat, s-a dispus restituirea contravalorii, fiind astfel restituiţi 610 lei”, se arată într-un comunicat de presă al CJPC Gorj.
Tot mai mulţi gorjeni se adresează Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Gorj cu reclamaţii privitoare la faptul că telefoanele mobile pe care şi le-au cumpărat de la unii operatori şi dealeri prezintă defecte.
În primele trei săptămâ