Agentia bulgara pentru Privatizare si Controlul Post-Privatizare a decis, joi, anularea procedurii de privatizare a unitatii de transport a Companiei de Cai Ferate de stat.
Agentia a precizat ca decizia a fost luata impreuna cu Ministerul Transporturilor, scrie novinite.
Guvernul socialist al premierului Plamen Oresarski a dat de inteles de la sfarsitul lui mai ca va stopa privatizarea transportului feroviar de marfa.
Agentia a lansat, la mijlocul lui noiembrie 2012, a doua incercare de privatizare a unitatii de transport marfar, dupa ce prima a esuat. A doua incercare a inclus doar investitori strategici. Printre acestia s-a numarat si Grup Feroviar Roman (GFR), compania interesata si de preluarea CFR Marfa.
Transportul feroviar este singura unitate profitabila a Cailor Ferate bulgare si prin privatizarea acesteia se incerca acoperirea datoriilor uriase acumulate de serviciul de transport calatori.
Agentia bulgara pentru Privatizare si Controlul Post-Privatizare a decis, joi, anularea procedurii de privatizare a unitatii de transport a Companiei de Cai Ferate de stat.
Agentia a precizat ca decizia a fost luata impreuna cu Ministerul Transporturilor, scrie novinite.
Guvernul socialist al premierului Plamen Oresarski a dat de inteles de la sfarsitul lui mai ca va stopa privatizarea transportului feroviar de marfa.
Agentia a lansat, la mijlocul lui noiembrie 2012, a doua incercare de privatizare a unitatii de transport marfar, dupa ce prima a esuat. A doua incercare a inclus doar investitori strategici. Printre acestia s-a numarat si Grup Feroviar Roman (GFR), compania interesata si de preluarea CFR Marfa.
Transportul feroviar este singura unitate profitabila a Cailor Ferate bulgare si prin privatizarea acesteia se incerca acoperirea datoriilor uriase acumu