De luni, muncitorii asocierii de firme care a câştigat licitaţie de modernizare a tronsonului dintre Pod Roş şi capăt CUG s-au apucat de treabă. Prima porţiune abordată a fost cea de la ieşire spre Miroslava.
Marţi au început şi lucrările la pasarela Nicolina, porţiunea din proiect cea mai complexă. În prima fază s-au desfăcut bordurile şi s-a decoperat o parte din carosabil. Lucrarea va progresa bandă cu bandă, astfel încât circulaţia rutieră să nu fie blocată.
De asemenea, pe artera de legătură între pasarelă şi bulevardul Nicolae Iorga este interzis accesul autovehiculelor deoarece aici are loc o parte din organizarea de şantier.
În zilele următoare se va continua cu frezarea asfaltului vechi, urmând a se turna cel nou. Prioritate au benzile pe care nu este pusă linie de tramvai. Acestea vor fi modernizate în ultima fază a proiectului întru cât reprezintă o lucrare mai dificilă.
Prin intermediul proiectului menţionat urmează a fi refăcută întreaga infrastructură stradală din cartierul Nicolina – CUG, fiind prevăzute lucrări de refacere a reţelei stradale (66.000 mp de carosabil), reabilitarea trotuarelor (30.000 mp), crearea de piste pentru biciclişti (aproximativ 4 km), amenajarea de spaţii verzi, îmbunătăţirea sistemului de marcaj rutier (20 km de marcaje longitudinale, 235 mp de marcaje transversale şi 41 de indicatoare rutiere), reabilitarea pasajului subteran Nicolina (circa 15.500 mp de carosabil şi trotuare), precum şi a liniei de tramvai.
Valoarea totală a proiectului este de peste 87 milioane de lei, perioada de implementare este de 35 de luni, din care durata de realizare a lucrărilor de construire şi intervenţie este de 26 de luni şi 18 zile, respectiv până la data de 31 iulie 2015.
De luni, muncitorii asocierii de firme care a câştigat licitaţie de modernizare a tronsonului dintre Pod Roş şi capăt CUG s-au apucat de t