Cu 17 ani în urmă, în 1996, un avion de pasageri cu numărul TWA 800, care zbura de la New York spre Paris, cu 230 de pasageri la bord, a explodat misterios în aer, la scurt timp după ce decolase de pe pista aeroportului JFK, din Long Island.
Mai mulţi martori ai teribilului incident au susţinut atunci că au văzut o rachetă care s-a ridicat din ocean şi a lovit în plin aeronava, aflată la altitudinea de aproape 4000 de m.
Fostul Secretar de Presă al preşedintelui John F. Kennedy, Pierre Salinger, de asemenea fost senator al Congresului american, a contactat FBI-ul, spunând că deţine informaţii care relevă faptul că avionul a fost doborât de marina americană.
Din acea zi, Salinger a fost ridiculizat sistematic, până la distrugerea credibilităţii sale. El a fost una dintre puţinele voci care s-a împotrivit invaziei din Irak şi care a susţinut că tragicele evenimente din 9/11 au fost orchestrate de puteri oculte.
Zborul TWA 800
Ieri, a ieşit la iveală o ştire care anunţa că asupra investigatorilor, care s-au ocupat de raportul lui Salinger, s-au exercitat presiuni pentru falsificarea rezultatelor finale.
Iniţial, ei concluzionaseră că factorul principal al accidentului aviatic fusese o "explozie internă, la nivelul rezervoarelor de cherosen".
Acum ei recunosc că au minţit şi spun că o "explozie externă" este cauza principală. Acest tip de explozie, la circa 4000 de m altitudine, este determinată cel mai des de prezenţa unor materiale explozive, care nu pot ajunge la acea înălţime doar dacă sunt ataşate unor rachete, cu sistem de ghidare caloric sau electronic.
Confruntat cu dovada că încearcă camuflarea unei conspiraţii şi acuzat de moartea a 230 de oameni nevinovaţi, guvernul american păstrează încă tăcerea. Nu există nicio intenţie de a redeschide ancheta, care probabil ar duce la desco