Tema este ciclul transmigraţiei, bine înrădăcinată, încă din vechime în fiinţa asiaticilor şi bazată pe concepţia că viaţa este efemeră şi se schimbă neîncetat, apărând în mod constant în alte forme. Prin caligrafia scrisă în timpul spectacolului şi mişcarea trupului se exprimă scurgerea vieţii de la naştere până la moarte şi fluxul neîntrerupt către o altă renaştere.
Prima parte, Shō înseamnă Naşterea, cea de-a doua parte Jō înseamnă Viaţa, cea de-a treia parte Ru înseamnă Transformarea şi cea de-a patra, Ten înseamnă Reîncarnarea. În cadrul spectacolului, hârtiile şi pânzele folosite ca material pentru caligrafie devin parte a costumelor şi a decorului, şi se transformă în diferite forme, în acord cu tema spectacolului.
Se doreşte transmiterea şi perceperea temei vizual prin împletirea, pe scenă, a trei elemente: scris, trup şi materiale.
Muzica îi aparţine lui Christopher Willits, cunoscut pentru faptul că anul trecut a lansat un albumul “Ancient Future”, în colaborare cu Ryuichi Sakamoto.
Yuko Hashimoto este dansatoare/cercetătoare. Studiază baletul modern de la vârsta de 7 ani. În timpul facultăţii începe dansul stradal. Susţine o teză de masterat cuprinzând rezultatele analizei mişcării trupului, din perspectivă stiinţifică, întreprinsă în timpul studiilor în cadrul catedrei de dans şi expresie comportamentală, din cadrul Universităţii Ochanomizu din Tokio. În anul 2009 pleacă în SUA. Activează alături de dansatori precum William Evans, Richard Haisma, Eran Hanlon sau Missy Pfohl Smith, în oraşul Rochester, Brockport, statul New York.
În ianuarie 2013 absolvă cursurile de Master, specializarea educaţie-dans, ale Universităţii Statului New York, Colegiul Brockport şi este premiată pentru rezultate excepţionale de către Preşedintele Universităţii. În vara anului 2013 va începe un proiect conceput în timpul studiilor universita