Astăzi demarează etapa a III-a a celei mai ample campanii de educare în asigurări din România – Campania Naţională „ASIGURĂ-TE!”. Aceasta este realizată de APPA - Asociaţia Pentru Promovarea Asigurărilor, UNSAR - Uniunea Naţională a Societăţilor de Asigurare şi Reasigurare, UNSICAR - Uniunea Naţională a Societăţilor de Intermediere şi Consultanţă în Asigurări din România, IGPR - Inspectoratul General al Poliţiei Române – Direcţia Rutieră, ISUMB - Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă “Dealu Spirii” al Municipiului Bucureşti şi ANAT - Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România, cu sprijinul unor importante companii de asigurări şi de intermediere în domeniu.
ŞTIAI CĂ...
Astfel, în perioada 20 iunie - 20 septembrie, vor fi distribuite în întreaga ţară peste 800.000 de broşuri informative gratuite. Materialul aduce, într-un format atractiv şi cu un stil accesibil, informaţiile de bază cu privire la asigurările auto, RCA şi CASCO, de locuinţe, de viaţă, de sănătate şi de călătorie. „GHIDUL ASIGURATULUI” va ajunge în marile intersecţii din Bucureşti şi din principalele 20 de oraşe din ţară.
De asemenea, promoteri dedicaţi vor distribui broşurile în principalele centre comerciale din marile oraşe. "GHIDUL ASIGURATULUI" va ajunge la publicul larg şi prin intermediul cotidianului ZIARUL FINANCIAR şi al săptămânalului BUSINESS MAGAZIN.
Partenerii campaniei sunt companiile ASIROM VIG, BCR Asigurări de Viaţă VIG, alături de PIRAEUS Insurance Broker şi OTTO Broker. Proiectul se derulează cu sprijinul EUROPA FM, care va difuza timp de 3 luni spotul audio al acesteia. De asemenea, THE MONEY CHANNEL va difuza spotul video al campaniei, acoperirea media fiind asigurată şi de partenerii wall-street.ro, 9am.ro, RazvanPascu.ro - cel mai citit blog despre călătorii din România şi Revista PLAFAR.
Campania este promovată şi prin inte