Angajatii Departamentului pentru IMM, Mediu de Afaceri si Turism nu pot comunica intre ei sau cu alte institutii decat in scris. Cel putin asa prevede un ordin intern privind procedura de lucru obligatorie transmis de ministrul delegat Maria Grapini catre angajatii din subordinea sa. Ordinul contine 10 prevederi, cele mai multe facand referire la modul in care pot fi transmise informatiile. Alte prevederi sunt legate de modul in care pot fi luate concediile. "In cazul concediilor medicale, orice angajat este obligat sa comunice in aceeasi zi in care intervine indisponibilitatea de a veni la locul de munca, telefonic si sa prezinte in 24 de ore certificatul medical", precizeaza ordinul.
Ce prevede ordinul
Orice informatie transmisa din cadrul Departamentului in afara Departamentului (alte institutii, organizatii interne si externe), se poate face doar cu inregistrarea la cabinetul ministruluiLunar, pana la data de 5 ale fiecarei lunii (sic!),fiecare consilier, sef de compartiment, serviciu, directie, trebuie sa depuna la cabinet ministru un Raport de evaluare a activitatii proprii, care sa contina activitatea desfasurata, problemele intampinate, propuneri si sugestii de imbunatatire a activitatii departamentuluiPlecarea din timpul programului, intarzierea la program, se va anunta la seful direct, iar consilierii si sefii de directii, servicii, la ministruToate sarcinile primite direct de la ministru trebuiesc indeplinite la termen, cu obligatia de a informa cu rezultatul, fara a i se mai solicita. In cazul aparitiei unor factori neprevazuti care duc la neincadrarea in termen, persoana responsabila de rezolvare este obligata sa informeze imediatOrice comunicare intre directiile/serviciile din cadrul Departamentului se va face in scrisOrice comunicare intre institutii, ministere se va face numai in scrisIn cazul concediilor medicale, orice angajat