La numai 24 de ani, Maissam Mrad conduce afacerea Springtime, cu afaceri de circa 12 mil. euro, însă este implicat în afacerile familiei de şapte ani. Lanţul Springtime, care numără 23 de restaurante permanente şi unul deschis doar în perioada estivală, are lunar sute de mii de clienţi, scrie Business Magazin. Bazele reţelei de restaurante de tip fast-food au fost puse în 1992 de familia de origine libaneză Mrad, mai precis de tatăl şi de unchiul său, amândoi de profesie medici. În ‘92, pe piaţa locală existau doar restaurante tradiţionale româneşti, iar ei au dorit să dezvolte un alt tip de spaţii, în care se poate mânca rapid. Născut în România şi crescut în Suedia, managing directorul Springtime spune că el însuşi a început de la zero în cadrul Springtime, vânzând hot-dog în Gara de Nord. Vindeam zilnic 1.500 de hot-dogi. Apoi, în timp, am crescut în cadrul companiei", spunea el recent. El adaugă că deşi este absolvent al unei facultăţi de economie şi management, experienţa în domeniu este cea care l-a ajutat să cunoască îndeaproape lumea afacerilor. „Abilitatea de a conduce constă în numărul de decizii luate şi nu neapărat în numărul de ani ocupaţi într-o singură poziţie.„ În acest context, Mrad afirmă că peste zece ani se vede tot la Springtime, care, crede el, va deveni un business cu acoperire internaţională. „Vreau să dezvolt lanţul de restaurante, iar acesta să devină unul dintre principalii jucători pe plan internaţional." Citiţi mai mult aici La numai 24 de ani, Maissam Mrad conduce afacerea Springtime, cu afaceri de circa 12 mil. euro, însă este implicat în afacerile familiei de şapte ani. Lanţul Springtime, care numără 23 de restaurante permanente şi unul deschis doar în perioada estivală, are lunar sute de mii de clienţi, scrie Business Magazin. Bazele reţelei de restaurante de tip fast-food au fost puse în 1992 de familia de origine libaneză Mrad, mai