Şase foşti angajaţi şi un prestator de servicii spun că divizia de servicii ipotecare a Bank of America minţea sistematic proprietarii de locuinţe, respingea fraudulos modificările la contractele de credit şi oferea bonusuri angajaţilor pentru a împinge intenţionat oamenii spre executarea locuinţelor.
Acuzaţiile au fost făcute în declaraţii date sub jurământ, ce au fost adăugate la un dosar civil intentat unei curţi federale din statul american Massachusetts.
Unul dintre foştii angajaţi ai Bank of America, Erika Brown, spune în declaraţia sa că practica băncii era „să constrângă proprietarii fără intenţia aparentă de a furniza modificările permanente ale contractelor de credit pe care le promitea“.
Programul guvernamental Home Affordable Modification Program (HAMP), care oferea băncilor subvenţii băneşti în vederea modificării contractelor de credit sub anumite standarde, trebuia să eficientizeze procesul şi să ajute până la patru milioane de proprietari care aveau probleme cu plata ratelor (până acum, s-au modificat 870.000 de contracte de credit).
Sursa: Capital.ro Şase foşti angajaţi şi un prestator de servicii spun că divizia de servicii ipotecare a Bank of America minţea sistematic proprietarii de locuinţe, respingea fraudulos modificările la contractele de credit şi oferea bonusuri angajaţilor pentru a împinge intenţionat oamenii spre executarea locuinţelor.
Acuzaţiile au fost făcute în declaraţii date sub jurământ, ce au fost adăugate la un dosar civil intentat unei curţi federale din statul american Massachusetts.
Unul dintre foştii angajaţi ai Bank of America, Erika Brown, spune în declaraţia sa că practica băncii era „să constrângă proprietarii fără intenţia aparentă de a furniza modificările permanente ale contractelor de credit pe care le promitea“.
Programul guvernamental