Dräxlmaier Piteşti, cea mai veche fabrică din România a grupului german, unde sunt produse cableje pentru industria auto, vrea să dea afară 292 de angajaţi, adică 8% din personalul fabricii, respectiv 2% din totalul angajaţilor din România.
Anunţul cu privire la concedieri vine la mai puţin de două săptămâni după ce Karl Wallner, executive board member responsabil de producţie şi logistică, a declarat într-un interviu pentru presa românească faptul că „singurele probleme pe care Draexlmaier le are în prezent în România sunt cele la fabrica din Piteşti, deoarece acestea sunt foarte aproape de Dacia, iar în Argeş există un efect de domino - întâi au cerut o creştere salarială cei de la Dacia, (pe care au şi obţinut-o, parţial – n.red.), după care şi cei de la Draexlmaier Piteşti”.
Wallner a subliniat că în România există o productivitate bună comparativ cu alte ţări, dar creşterile salariale se pot realiza acum mai încet.
Mai mult, Draexlmaier este în prezent în discuţii cu guvernul pentru a obţine un ajutor de stat de circa şapte milioane de euro pentru realizarea de investiţii la fabricile de la Satu Mare şi Codlea, unde sunt produse componente pentru Mercedes-Benz S-Klasse, respectiv Maserati Quattroporte, şi unde vor fi angajaţi în acest an 1.500 de oameni. Continuarea pe ZFCorporate
Dräxlmaier Piteşti, cea mai veche fabrică din România a grupului german, unde sunt produse cableje pentru industria auto, vrea să dea afară 292 de angajaţi, adică 8% din personalul fabricii, respectiv 2% din totalul angajaţilor din România.
Anunţul cu privire la concedieri vine la mai puţin de două săptămâni după ce Karl Wallner, executive board member responsabil de producţie şi logistică, a declarat într-un interviu pentru presa românească faptul că „singurele probleme pe care Draexlmaier le are în prezent în România sunt cele la fabrica din