Piaţa florilor din ţara noastră este estimată la 100 milioane de euro, care se împart în mod egal între piaţa neagră şi piaţa albă, potrivit unui comunicat al florăriei online Floria.ro.
Din valoarea de 50 milioane de euro a zonei albe a pieţei, 5% este realizat prin vânzări online, se arată în comunicat.
Mugur Frunzetti, fondatorul Floria.ro, a declarat: "Piaţa se albeşte de la an la an, motiv pentru care cred că afacerile cu flori sunt o investiţie interesantă. Mă aştept ca numărul de florării, online sau offline, să crească în anii următori".
Floria.ro estimează să încheie anul 2013 cu o cifră de afaceri de peste un milion de euro, după un prim semestru în care vânzările s-au situat cu 10% peste aşteptări, la 600.000 euro.
Piaţa vânzărilor de flori online se ridică la aproximativ 2,5 milioane de euro, potrivit Floria.ro.
Potrivit lui Mugur Frunzetti, Floria.ro importă 90% din flori din străinătate, făcând, de două ori pe săptămână, comandă din Olanda.
Fondatorul companiei spune că în ţara noastră nu se cultivă flori, fiind mai rentabil să cultivi legume: "În România se mai cultivă numai lalele, crizanteme şi frezii".
Mugur Frunzetti a înfiinţat Floria.ro în 2010 şi a investit 250.000 euro, compania ajungând pe profit din 2012.
Potrivit reprezentanţilor companiei, "Floria" are cea mai largă reţea de livrare, în 42 de oraşe şi îşi propune să se extindă în 75 oraşe.
Valoarea medie a unei comenzi este 200 de lei.
ROXANA ROŞU Piaţa florilor din ţara noastră este estimată la 100 milioane de euro, care se împart în mod egal între piaţa neagră şi piaţa albă, potrivit unui comunicat al florăriei online Floria.ro.
Din valoarea de 50 milioane de euro a zonei albe a pieţei, 5% este realizat prin vânzări online, se arată în comunicat.
Mugur Frunzetti, fondatorul Floria.ro, a declarat: "Piaţa se albeşte