Blitz Television SRL lansează canalul de comunicare televizuală blitzTV, bazat pe noua rețea de 230 de ecrane LCD LED profesionale, care acoperă stațiile metroului bucureștean. În acționariatul firmei care gestionează televiziunea de la metrou este și Lucian Despoiu, managing partner al firmei Kondiment.
În 5-7 minute, cât durează așteptarea medie pe un peron de metrou, călătorul poate vedea o sugestie pentru timpul lui liber, o știre despre un eveniment cultural, o secvență amuzantă sau imagini spectaculoase din sporturi extreme, se arată în comunicatul companiei.
Mihnea Manu, administratorul Blitz Television SRL: “În acest moment, avem 10 categorii de conținut diferite, de la destinații de weekend, la quiz-uri pe teme de cultură generală și de la fashion la premiere din teatrele bucureștene. În 3 minute, poți lua o porție semnificativă de noutate și deconectare.”
Platforma software blitzTV permite difuzarea materialelor video foarte targetat, până la nivelul unei singure stații, chiar și într-o singură zi.
Constantin Caciur, business developer și sales manager: “În intervalul luni-vineri, de la 07:00 până la ora 19:00, blitzTV poate fi numit lider de audiență în București pe baza mediei de 770 mii călători/zi, concentrați în numai 43 de stații Metrorex”.
Primele ecrane de la metrou au fost ale Monopoly Media, în anul 2008. Pe atunci, firma era deținută de Gabriel Faflei și Realitatea Media. Faflei s-a retras din conducerea Monopoly Media la sfârșitul anului 2011, după cum a declarat pentru paginademedia.ro. În prezent, se ocupă, alături de echipa sa, de management și conținut pentru proiectul blitzTV. „Există posibilitatea să intru și în acționariat”, a declarat Gabriel Faflei pentru paginademedia.ro. Monopoly Media a intrat în insolvență la începutul acestui an.
Blitz Television SRL lansează canalul de com