In ultima saptamana, doi botosaneni au venit la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor cu reclamatii la adresa unor banci. In una din aceste situatii, un consumator are de platit comisioane pe ultimii doi ani la un card de salarii pe care nu-l mai foloseste, deschis de societatea la care persoana respectiva nu mai lucreaza de vreo doi ani.
Comisarii de la Protectia Consumatorilor spun ca urmeaza sa verifice daca s-a solicitat inchiderea acelui card sau daca banca nu a dat curs solicitarii. „Este vorba de plata unei sume de 70 de lei, reprezentand comisioane de administrare a cardului”, a precizat Mirel Rogalschi, comisarul sef adjunct al CJPC.
O alta persoana a reclamat la aceeasi institutie ca nu si-a primit intreaga suma solicitata la bancomat, dar chitanta i-a fost eliberata de aparat, iar la verificarea soldului pe internet a constatat ca operatiunea era inregistrata, deci banii figurau ca ridicati.
„Reclamantul ne explica faptul ca a introdus in atm cardul, a scos o suma, dupa care a vrut sa suplimenteze, sa mai scoata niste bani. Nu depasea suma limita pentru acea zi, dar cu toate acestea i s-a eliberat chitanta, dar nu si banii. S-a adresat functionarilor bancii, care au spus ca vor verifica, dar omul, intre timp, s-a adresat si noi, la CJPC, urmand sa facem si noi verificarile. Consumatorul spune ca a incercat de 3 ori sa faca acea operatiune. Daca i s-ar fi eliberat banii cu intarziere si au fost ridicati de urmatorul client, camera de filmat a bancii ar fi surprins acest lucru. Probabil, cand banca va face soldul, va observa daca exista bani in plus si-i va restitui clientului”, mai sustine reprezentantul CJPC. (Aurora Dimitriu) In ultima saptamana, doi botosaneni au venit la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor cu reclamatii la adresa unor banci. In una din aceste situatii, un consumator are de platit co