Compania Cramele Recaş a lansat miercuri, 19 iunie, o nouă gamă de vinuri roșii. Colecția vine în completarea portofoliului de vinuri premium, adresate industriei HoReCa și se dorește a fi prelungirea, în roșu, a gamei deja de succes, Sole.
Dacă prin Sole, Cramele Recaș a reușit să surprindă prospețimea zilei și razele de soare în vinuri albe și rose, de această dată, și-a dorit o nouă colecție, cel puțin la fel de memorabilă, prin care să evidențieze farmecul întunericului: vinuri negre, îndelung baricate în butoaie de stejar din pădurile franceze Allier și Jupile, pregnante, cu potențial de învechire. Astfel, din struguri de pe cele mai bune parcele de vie de pe dealurile din Recaș, culeși noaptea, pentru a-i ocroti de căldură și pentru a le proteja aroma intensă, a apărut gama SELENE ([selen]), denumită după întruchiparea Lunii în mitologia greacă. Această colecţie începe cu o Fetească Neagră și un Cabernet Sauvignon. Feteasca Neagră, produsă într-o ediție limitată de 6628 de sticle, este personificarea unei senzații pe care a avut-o Hartley Smithers, vinificatorul australian al Cramelor Recaș, când a descoperit adevăratul potențial al soiului port-drapel al României. Cabernet Sauvignon-ul, pe de altă parte, este pregnant, baricat 12 luni, sub atenta îndrumare a sicilianului Vito Gambino, vinificatorul cramei Planeta. Pentru a fi adus la potențialul maxim, Cabernet-ul nu a fost încă lansat în piață. Prin toate vinurile produse, Cramele Recaș nu doar că încearcă să transmită un mesaj al calității, dar și dorește a mulțumi factorilor care stau la baza vinului creat. Astfel, această gamă este închinată amurgului și tuturor celor care au avut încredere în vinurile produse la Recaș, de-a lungul timpului. Conceptul Selene, în completare cu Sole, celebrează acest “savoir vivre” al serilor târzii. La fel cum Sole înseamnă Soare, înseamnă optimism, bucurie, căld