Modalitate originală pentru a descuraja comerțul cu ființe umane. Săptămâna trecută, asociația World Vision Canada a publicat pe internet un spot șocant: un teleshopping în care se vând copii, scrie Ozap.com.
Asociația World Vision Canada, un ONG creștin internațional fondat în 1950, are misiunea de a sensibiliza politicienii și opinia publică cu privire la teme legate de drepturile femeilor și copiilor.
În 2003, organizația internațională esima că 1,2 milioane de copii sunt victimele traficului de persoane.
Descrierea spotului
Într-un teleshopping, doi animatori sunt foarte entuziaști în momentul în care descriu produsul pe care încă nu-l arată pe ecran. Spotul începe cu o scurtă descriere a articolului „00 682”, prezentat ca un produs bonus.
Descrierea sună cu cea a unui bun de consum clasic, totuși are câteva particularități: nume propriu și vârstă. În următorul cadru se poate vedea că este vorba de un copil, vândut la prețul de 65 de dolari.
Aflăm apoi că Kewesi, în vârstă de 9 ani, este “rezistent, solid și adaptabil” și că este “capabil de a lucra 18 ore pe zi”. Dramatizarea merge mai departe cu expunerea copilului într-o scenă în care ține în mână un ciocan și încearcă să spargă pietre. La final, spotul concluzionează: “Unele lucruri nu ar trebui să fie de vânzare”.
Modalitate originală pentru a descuraja comerțul cu ființe umane. Săptămâna trecută, asociația World Vision Canada a publicat pe internet un spot șocant: un teleshopping în care se vând copii, scrie Ozap.com.
Asociația World Vision Canada, un ONG creștin internațional fondat în 1950, are misiunea de a sensibiliza politicienii și opinia publică cu privire la teme legate de drepturile femeilor și copiilor.
În 2003, organizația internațională esima că 1,2 milioane de copii sunt victimele traficului de persoane.
Descrierea spotului @N_P