Comisia de privatizare a CFR Marfa nu a raspuns decat la trei intrebari din cele 300 adresate de americanii de la OmniTrax, care au incercat sa-si faca o imagine cat mai fidela a situatiei economice a societatii. In prezent, compania asteapta in continuare solutia la contestatia depusa la Tribunalul Bucuresti.
Intr-un interviu acordat Ziare.com, Anthony Raftopol, purtatorul de cuvant al OmniTrax, cel mai mare operator feroviar privat din America de Nord, prezinta o serie de nereguli identificate in procedura de accesare a informatiilor necesare pentru evaluarea situatiei economice reale a societatii.
OmniTrax a depus in data de 14 iunie 2013 o contestatie la procesul de privatizare a CFR Marfa, solicitand suspendarea acestuia pana la rezolvarea contestatiei.
Intre timp, oferta GFR, in final singurul participant, care s-a angajat sa plateasca 202 milioane de euro pentru 51% din actiunile operatorului de transport feroviar de marfa, a fost desemnata castigatoare.
Acesta este deznodamantul unei "proceduri legale si transparente" in cuvintele ministrului Transporturilor.
In continuare, este necesar avizul Consiliului Concurentei pentru finalizarea privatizarii, doar de aici fiind asteptate emotii, si nu de la competititorii care contesta licitatia, a sustinut premierul Victor Ponta.
Cand asteptati raspunsul la contestatie?
Contestatia a fost inregistrata la Tribunalul Bucuresti, la Ministerul ransporturilor (notificare), la Ministerul Finantelor si la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor. Pana in acest moment am primit raspuns doar din partea Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor, prin care ni se solicitau mai multe informatii.
Asteptam cat de curand un raspuns si din partea celorlalte institutii vizate.
Ce masuri veti lua in continuare,