Brainient, platforma video interactiva cu birou in Londra si Bucuresti isi extinde solutiile interactive in Europa de Est pentru a livra campanii video interactive pentru parteneri precum Internet ProTv, Adevarul, ThinkDigital Romania, Antena, Activesoft/220.ro si altii. Compania a fost fondata de romanul Emi Gal.
“Am semnat deja cu cei mai importanti publisheri si regii din piata. Ceea ce ne dorim in perioada urmatoare este sa popularizam platforma si avantajele ei la agentiile de publicitate (media si creatie) astfel incat orice campanie de video pe online sa foloseasca cat mai bine acest mediu, folosind interactivitate. Preturile sunt in sistem CPM si sunt negociabile in functie de consumul lunar/trimestrial”, spune Axin Cornel CEE sales director la Brainient, pentru Wall-Street.ro.
BrainRolls, platforma interactiva creata de Brainient, ajuta brand-urile sa obtina rate de engagement mai mari si sa creasca timpul pe care utilizatorul il petrece vizionand o reclama video. Modalitatea prin care Brainient ajuta la imbunatatirea acestor doua rezultate este adaugarea elementelor interactive in reclame video si distributia multi-device a acestora: interactivitatea functioneaza atat pe PC-uri cat si tablete, smartphone-uri si connected TVs. Extinderea solutiilor video Braineint in Europa este rezultatul campanilor video interactive internationale pentru brand-uri ca Disney, Coca Cola sau EA Games din Marea Britanie.
In acest moment, BrainRolls poate fi livrat pe 90% dintre website-urile din Romania, iar Brainient poarta discutii legate de posibile parteneriate cu publisheri de continut video din intreaga zona CEE. In Romania, BrainRolls livreaza rate de engagement de peste 85%, iar ratele de click nu scad sub 10%. In campaniile create pentru clienti precum Coca Cola, BCR, Ursus, AXN sau Disney, elementele interactive permit user-ului sa aleaga rec