Reprezentanţi ai societăţii păşcănene au sosit ieri la Iaşi, scoţând din nou în probe tramvaiul de 350.000 de euro. Acesta a circulat de la Depoul RATP de la Gară spre zona industrială, după care a fost dus pe ruta traseului 5.
Vă reamintim că tramvaiul GT4 cu numărul de parc 302, de la care s-au păstrat parţial caroseria şi boghiurile, este un vehicul nou, cu aspect exterior şi interior, parte mecanică şi de tracţiune cu totul diferite faţă de ce era la tramvaiul de la care s-a pornit. Tramvaiul are aer condiţionat, scaune tapiţate, interior modern, iar vatmanul foloseşte în locul retrovizoarelor imagini surprinse de camere şi prezentate pe ecrane în cabina sa.
sursa evenimentul de iasi
Citește și: A apărut tramvaiul modernizat la Paşcani. Nu pe stradă, ci în presa germană! Germanii, invidiosi pe tramvaiul prototip facut la Remar Pascani Tramvai de 1 milion de euro modernizat la Remar Paşcani Tramvai de o jumatate de milion de euro modernizat la Remar, pe strazile din Iasi
Reprezentanţi ai societăţii păşcănene au sosit ieri la Iaşi, scoţând din nou în probe tramvaiul de 350.000 de euro. Acesta a circulat de la Depoul RATP de la Gară spre zona industrială, după care a fost dus pe ruta traseului 5.
Vă reamintim că tramvaiul GT4 cu numărul de parc 302, de la care s-au păstrat parţial caroseria şi boghiurile, este un vehicul nou, cu aspect exterior şi interior, parte mecanică şi de tracţiune cu totul diferite faţă de ce era la tramvaiul de la care s-a pornit. Tramvaiul are aer condiţionat, scaune tapiţate, interior modern, iar vatmanul foloseşte în locul retrovizoarelor imagini surprinse de camere şi prezentate pe ecrane în cabina sa.
sursa evenimentul de iasi
Citește și: A apărut tramvaiul modernizat la Paşcani. Nu pe stradă, ci în presa germană! Germanii, invidiosi pe tramvaiul prototip facut la Remar Pascani Tramvai de 1 mili