Nokia a publicat o reclamă la telefonul Lumia 925 în care ironizează utilizatorii de iPhone, comparând camerele de pe cele două telefoane.
În reclama "Don't Flash. Amaze", Nokia vrea să demonstreze că telefonul lor face imagini mai bune în condiţii de luminozitate scăzută, în timp ce alţi utilizatori au nevoie de bliţ pentru a face poze mai reuşite.
Cei cu iPhone sunt nişte zombi care urmăresc oameni şi le fac poze cu bliţ, care-i transformă de asemenea în zombi.
Ce e mai ciudat e că în toată această reclamă la Nokia Lumia 925, telefonul apare în cadru mai puţin decât iPhone 5.
Puteţi vedea reclama în clipul de mai jos.
De ce se laudă Nokia cu pozele făcute noaptea?
Nokia s-a concentrat în ultima perioadă pe lansarea unor dispozitive care să aibă calităţi foarte bune la nivelul fotografiei. Lumia 925 este un smartphone cu un procesor dual core la 1,5 Ghz, memorie de 1 GB şi un ecran de 4,5 inci.
Camera foto este partea spectaculoasă: aceasta a căpătat o lentilă în plus, deşi senzorul este tot de 8,7 megapixeli. Lentila ajută dispozitivul să facă imagini mai bune noaptea.
Alt telefon de pe piaţă care poate fi comparat cu cel de la Nokia ar fi HTC One, cu a sa cameră de 4 megapixeli, dar care face imagini foarte bune datorită lentilei mari.
Funcţionează strategia?
Disputele între rivalii din tehnologie nu sunt noi. Apple a început prin reclamele clasice cu Mac vs PC. În perioada modernă, cei care au început să-şi bată joc de utilizatorii de iPhone au fost Samsung, prin seria lor "The Next Big Thing is Already Here" (Următorul mare lucru este deja aici). HTC a încercat să intre în acest joc, iar de curând Nokia şi-a concentrat reclamele în jurul rivalilor, nu în jurul telefonului său.
Chiar dacă a scos dispozitive interesante, ecosistemul Windows Phone este cel care trage în spate terminalele finla