Graffiti BBDO și-a regândit structura internă și a numit noi lideri în fruntea departamentelor-cheie ale agenției.
Creația este condusă de seniorii Alex Strimbeanu și Vlad Lazăr, care dirijează idei și concepte din poziția de Creative Directors. Ștefan Chirițescu a devenit Head of Innovation, lăsând echipa de Strategie pe mainile lui Dan Șendroiu.
Despre Bianca Dordea, Alex Strimbeanu, Vlad Lazăr, Dan Şendroiu și Ștefan Chirițescu
Bianca Dordea vine de la Tempo pentru a conduce echipa de Accounts și aria de new business a agenției. Ea a lucrat peste 15 ani în MarCom, acumulată pe ambele parţi ale baricadei, în companii precum BRD si Vodafone sau agentii de publicitate-Tempo, din pozitii de top.
Cu peste opt ani de experiență de agenţie, Alex Strimbeanu a început job-ul de copywriter la Gavrilă&Asociații continuând apoi la Grey Worldwide Romania ca Senior Copywriter și la Graffiti BBDO Group Creative Director.
Vlad Lazăr, de doi ani în echipa Graffiti BBDO, aduce vibe creativ din Headvertising, acolo unde s-a angajat pentru că îi plăceau jocurile de cuvinte și de Şerban Alexandrescu.
În 2007 Dan Şendroiu a intrat în Client Service la Leo Burnett, unde a fost Regional Brand Communication Executive Balkans şi a lucrat pentru clienti din FMCG, Durables sau Finance. Pe parcursul celor şase ani de Strategic Planning in cadrul Graffiti BBDO, Dan s-a ocupat de planificarea strategiilor de comunicare şi consultanţă de business şi de dezvoltarea insight-urilor care stau la baza unor campanii interactive de marketing.
Ștefan Chirițescu, și el cu background de Client Service, este in echipa Graffiti BBDO din 2005 și în fruntea echipei de strategie de peste cinci ani.
Graffiti BBDO și-a regândit structura internă și a numit noi lideri în fruntea departamentelor-cheie ale agenției.
Creația este condusă de seniorii Alex Strimb