Facebook a lansat un serviciu video pentru Instagram, aplicaţia de fotografii, care permite utilizatorilor să creeze şi să posteze clipuri scurte, de până la 15 secunde, scrie The Wall Street Journal.
Această caracteristică pune Facebook în competiţie directă cu Twitter, a cărui aplicaţie, Vine, a crescut foarte rapid în ultima perioadă.
Kevin Systrom, care conduce echipa Instagram, a declarat că “noul serviciu este Instagram-ul pe care îl cunoaştem şi pe care îl iubim, dar în mişcare”. El a adăugat că Instagram este mai mult de o aplicaţie de fotografii, este un serviciu care captează momente vizuale, indiferent de forma lor: foto sau video.
În timpul prezentării noului serviciu, Systorm a scos în evidenţă diferenţele dintre Instagram şi Vine. Spre exemplu, utilizatorii vor putea să aplice pentru filtre video speciale şi să editeze video-ul prin ştergerea oricărei secvenţe. Instagram a introdus şi o caracteristică nouă, numită “Cinema”, o unealtă care stabilizează automat clipul video.
Alegerea limitei de lungime a clipurilor video de 15 secunde în loc de cele 6 secunde pe care le oferă Vine a fost motivată de Systorm drept o “alegere artistică”.
Pentru Facebook, serviciul video devine din ce în ce mai important, pe măsură ce compania încearcă să atragă branduri cu noi forme de reclame.
Facebook a lansat un serviciu video pentru Instagram, aplicaţia de fotografii, care permite utilizatorilor să creeze şi să posteze clipuri scurte, de până la 15 secunde, scrie The Wall Street Journal.
Această caracteristică pune Facebook în competiţie directă cu Twitter, a cărui aplicaţie, Vine, a crescut foarte rapid în ultima perioadă.
Kevin Systrom, care conduce echipa Instagram, a declarat că “noul serviciu este Instagram-ul pe care îl cunoaştem şi pe care îl iubim, dar în mişcare”. El a adăugat că Instagram este mai mul