Angajatorii care ajung în situaţia să-şi piardă din motive obiective bazele de date din Registrul electronic de evidenţă a salariatilor (REVISAL) au posibilitatea să-şi recupereze informaţiile respective de la inspectoratul teritorial de muncă unde se află în evidenţă.
Aşa cum se arată într-un comunicat de presă al instituţiei centrale, noua facilitate este disponibilă din această lună, mai ales că programul informativ Revisal a apărut acum în variantă updatată.
Astfel, aplicaţia Revisal permite salvarea bazei de date din meniul "Instrumente", unde operatorul poate selecta opţiunea "Salvare baze de date" (în cazul în care în program sunt înregistraţi mai mulţi angajatori) sau funcţia "Export angajator" (când se salvează baza de date a unui singur angajator).
Potrivit actului normativ care reglementează Registrul electronic al salariaţilor (HG 500/2011), angajatorul este obligat să păstreze datele din Revisal pentru o perioadă de timp îndelungată, iar periodic trebuie să salveze informaţiile din aplicaţia informatică pe un suport de stocare extern, astfel încât să aibă acces la ele şi pe viitor. În cazul în care angajatorul pierde informaţiile din Revisal, fie din cauză că nu a salvat baza de date, fie că a salvat-o pe un CD sau stick pe care le-a rătăcit, datele pot fi recuperate de la inspectorii ITM. De altfel, Inspecţia Muncii a dat publicităţii un document care explică ce paşi trebuie să parcurgă angajatorii.
Angajatorii care ajung în situaţia să-şi piardă din motive obiective bazele de date din Registrul electronic de evidenţă a salariatilor (REVISAL) au posibilitatea să-şi recupereze informaţiile respective de la inspectoratul teritorial de muncă unde se află în evidenţă.
Aşa cum se arată într-un comunicat de presă al instituţiei centrale, noua facilitate este disponibilă din această lună, mai ales că