Victorios nevoie mare, Gruia Stoica, omul de afaceri de la Toflea (localitate pe care Hotnews o descrie ca plina ochi de palate cu turnulete), fost afacerist cu fier vechi, este declarat nici mai mult nici mai putin decat noul papa al transporturilor de insusi Ministrul Transporturilor. Nu stiu daca are pantofiori rosii sau mitra, insa mai nou se pare ca are CFR Marfa – desi niste rai de la ProTV- Romania Te Iubesc – spun ca ar fi inceput de la “niste suruburi de la COMAT” (vezi aici – foarte buna resursa pt. aceasta poveste). Ministrul a spus, probabil si el victorios: “Dupa 7 ore de negocieri, a iesit fumul alb. Astazi putem declara un castigator in competitia de la CFR Marfa”. Dar oare Romania iese ea victorioasa din aceasta afacere?
Cine este Gruia Stoica? Conducatorul principalului concurent privat al CFR Marfa, Grupul Feroviar Roman despre care canalele mass-media au gasit niste sumare si dragute informatii. Prima – a reusit sa obtina o asociere cu CFR-ul in care CFR-ul a pus 6.400 de vagoane şi 100 de locomotive, dar nu deţine decât 49% din acţiuni, restul aparţinând GFR, iar exploatarea se face in comun – in sensul ca, in opinia mea, paguba e la stat iar profitul la privat. Asta e ceva obtinut de la Duhul Sfant, prin evlavie si rugaciune, probabil. A doua – intrebati despre acest lucru, reprezentantii companiei GFR au spus ca, in lipsa acestei asocieri,vagoanele ar fi mers la fier. Iata, si milostivenie, deci, nu doar evlavie si rugaciune.
“In loc sa tinem vagoanele si locomotivele si sa le vindem la fier vechi asa cum s-a procedat si in ultima perioada …
- Mai bine le bagam la concurenta?”
A treia informatie este ca actualul director la GFR este fostul director de la CFR Marfa, acuzat de sindicat ca ar fi incercat sa plece cu contracte cu tot insa acesta barfe si urgisiri nu merita a fi luate in seama de crestinii adevarati.