Retailerul suedez H&M îşi extinde canalele de vânzare online, având în plan să includă câteva noi ţări în 2014, după ce profitul pe al doilea trimestru al anului a scăzut mai mult decât era anticipat, scrie The Wall Street Journal.
Karl-Johan Persson , CEO H&M, susţine că “deşi vânzările rămân puternice în Asia, cifra totală a încasărilor nu este satisfăcătoare, în special din cauza situaţiei problematice a industriei retail din lumea modei şi a vremii nefavorabile din martie şi aprilie din câteva dintre pieţele noastre principale”.
Profitul retailerului suedez a scăzut la 723 de milioane de dolari, de la 814 milioane de dolari în al doilea trimestru al anului.
Compania a reconfirmat că plănuieşte să deschidă în jur de 350 de magazine în 2013, cele mai multe dintre acestea urmând să fie deschise în China şi Statele Unite. H&M plănuieşte şi să se extindă pe piaţa vânzărilor online în Statele Unite, începând cu luna august.
“Este un mare potenţial în expansiunea online. Continuăm munca de a introduce brandul H&M şi în magazinele online şi dorim să adăugăm câteva noi ţări în lista vânzărilor pe internet”, a adăugat Persson.
Compania suedeză continuă să investească şi în noi branduri şi va deschide noi magazine COS în Turcia şi Elveţia (COS este unul din brand-urile H&M care ţinteşte la moda de top).
Retailerul suedez H&M îşi extinde canalele de vânzare online, având în plan să includă câteva noi ţări în 2014, după ce profitul pe al doilea trimestru al anului a scăzut mai mult decât era anticipat, scrie The Wall Street Journal.
Karl-Johan Persson , CEO H&M, susţine că “deşi vânzările rămân puternice în Asia, cifra totală a încasărilor nu este satisfăcătoare, în special din cauza situaţiei problematice a industriei retail din lumea modei şi a vremii nefavorabile din martie şi aprilie din câteva dintre pieţele noastre princip