Reprezentanţii Direcţiei de Asistenţă Comunitară au lansat numărul de telefon 0232.206.344, la care pot suna persoanele cu probleme şi pot solicita sfaturi din partea asistenţilor, dar şi alimente care pot fi achiziţionate de angajaţii DAC.
„Primăria, prin DAC, a decis zielel trecute să activeze un număr de telefon, pus la dispoziţia persoanelor vârstnice, fără susţinători legali şi cu probleme de sănătate. Prin intermediul acestui număr de telefon, persoanele vârstnice pot solicita sprijinul inspectorilor de asistenţă comunitară. Sprijinul constă fie în consiliere primară, fie prin achiziţionarea anumitor alimente. Până vineri, la prânz, nu am primit nicio solicitare, dar noi aşteptăm să-I ajutăm pe cei care au nevoie de noi. Avem în baza noastra de date persoane pe care le-am ajutat în anii trecuţi, iar pe aceste persoane le sunăm noi. Acest serviciu este disponibil zilnic, între orele 9.00 si 15.00, în perioada de caniculă“, a declarat Luminiţa Munteanu, directorul DAC.
Altfel, în perioada următoare, DAC Iaşi va achiziţiona din fonduri publice apă plată şi minerală şi fructe, ce vor fi împărţite persoanelor vârstnice cu problemele de sănătate, persoanelor cu handicap, bolnavilor cronici sau persoanelor fără locuinţă.
Reprezentanţii Direcţiei de Asistenţă Comunitară au lansat numărul de telefon 0232.206.344, la care pot suna persoanele cu probleme şi pot solicita sfaturi din partea asistenţilor, dar şi alimente care pot fi achiziţionate de angajaţii DAC.
„Primăria, prin DAC, a decis zielel trecute să activeze un număr de telefon, pus la dispoziţia persoanelor vârstnice, fără susţinători legali şi cu probleme de sănătate. Prin intermediul acestui număr de telefon, persoanele vârstnice pot solicita sprijinul inspectorilor de asistenţă comunitară. Sprijinul constă fie în consiliere primară, fie prin achiziţionarea anumitor alimente. Până