Cei mai mulţi francezi - 75% - fac cumpărături online şi au încredere să cumpere produse de pe internet, majoritatea acestora preferând să cumpere online haine, pantofi, cosmetice şi produse de înfrumuseţare, conform unui studiu al companiei PayPal.
Cumpărăturile online au cunoscut o evoluţie în ultimii ani şi atrag din ce în ce mai mulţi oameni din Franţa. Căutarea unui produs unic, a celui mai bun preţ şi dorinţa de a face fericit un prieten sunt câteva din motivele pentru care cumpărătorii decid să achiziţioneze produse de pe internet.
Potrivit unui studiu realizat în mai 2013 de compania de plăţi online PayPal şi compania de cercetare de piaţă Ipsos, 75% din francezi fac cumpărături online şi au încredere să cumpere produse de pe internet. Dintre aceştia, francezii cu vârsta cuprinsă între 18 şi 25 de ani sunt fani ai cumpărăturilor online (69% dintre aceştia cumpără online), achiziţionând în principal haine (care reprezintă circa 40% din achiziţiile lor online).
În acelaşi timp, persoanele cu vârsta cuprinsă între 25 - 34 de ani sunt mari utilizatoare ale internetului în scopul cumpărării de haine, care reprezintă 50% din cumpărăturile lor online.
Persoanele cu vârsta cuprinsă între 45 şi 54 de ani cumpără la fel de multe haine şi pantofi, dar le place să achiziţioneze online şi produse cosmetice şi de înfrumuseţare (care reprezintă 28% din achiziţiile lor online).
"Această tendinţă tot mai mare pentru e-shopping poate fi explicată în special prin dorinţa de a salva timp, dar şi prin faptul că poţi cumpăra lucruri pentru întreaga familie prin intermediul câtorva clicuri! Criza financiară a impulsionat de asemenea cumpărăturile online şi căutarea celor mai mici preţuri este principalul motiv pentru care cumpărătorii francezi achiziţionează produse din domeniul modei de pe internet. Ei caută în mai multe magazine online acelaşi p