Nu de putine ori, Facebook a lansat functii care s-au dovedit a fi copii fidele ale celor lansate de retelele de socializare concurente.
Compania a anuntat de curand ca serviciul Instagram are o noua optiune, prin care utilizatorii pot incarca si distribui videoclipuri.
Ea este disponibila atat pentru iOS de la Apple, cat si pentru dispozitivele cu Android-ul de la Google si va include o iconita video in partea dreapta a ecranului.
Folosesti Instagram? Ce schimbare majora a facut Facebook (Video)
Insa aceasta functie este foarte similara cu cea oferita de Twitter, prin cea mai populara aplicatie video, numita Vine.
Singura diferenta este ca durata maxima a videoclipului incarcat pe Instagram este de 15 secunde, aproape de trei ori mai mult decat in cazul rivalei.
Cu toate acestea, nu este pentru prima data cand reteaua de socializare se inspira de la rivali, scrie Business Insider.
Astfel, inainte de a cumpara Instagram, Facebook lucra la o aplicatie proprie, numita Camera, prin care utilizatorii puteau incarca si distribui fotografii. In plus, exista posibilitatea de a selecta mai multe poze in acelasi timp, editarea lor si adaugarea de etichete cu prietenii.
Reteaua de socializare a decis sa cumpere serviciul foto Instagram, pentru ca era extrem e popular, avand peste 100 milioane de utilizatori.
Recent, Facebook a lansat #hashtag-urile, care sunt cuvinte-cheie prin care pot fi organizate postarile utilizatorilor.
Facebook introduce #hashtag-urile
Hashtag-urile vor putea fi cautate, dar se si va putea da click pe ele, pentru a putea vedea toate postarile care le includ.
Insa ideea nu este deloc noua, rivalii de la Twitter fiind cei care au lansat aceasta functie pe piata, in 2007.
Aplicatia