Vladimir Meciar, preşedintele Guvernului Republicii Slovacia, vizitează România în perioada 24-25 iunie.
SE PROFILEAZĂ O AXĂ BUCUREŞTI - BRATISLAVA PE DEASUPRA BUDAPESTEI?
Aseară, s-a umplut golul de putere (tehnică) de la echipa naţională de fotbal:
PUIU IORDĂNESCU ŞI ŢIŢI DUMITRIU SUNT NOII ANTRENORI care trebuie să ducă România peste Ocean, la Campionatul Mondial Corespondenţă din HAMBURG de la OCTAVIAN ANDRONIC CÂTEVA DINTRE SECRETELE PERFORMANŢELOR MĂRCII "CASTROL"
Intrată în funcţiune în 1978, rafinăria ele la NEUHOF a companiei BURDMAH OIL şi-a dublat în zece ani, capacitatea de producţie a uleiurilor de motor. Momentul "exploziei" l-a constituit anul 1989, o dată cu deschiderea graniţelor spre Est, când vânzările concernului CASTROL au cunoscut o creştere spectaculoasă. De altfel, cel puţin pentru noi, românii, CASTROL ca marcă, este deja sinonimă cu calitatea şi orice automobilist de pe meleagurile noastre îşi dorea să poată face rost de un bidon cu această emblemă care l-ar fi dus până spre 10 000 km între două schimburi şi nu pe la 1 000 - 1 500 km, cum recomanda producătorul în cazul uleiului românesc. Alături de alte mărci de renume, CASTROL este astăzi o prezenţă obişnuită în peisajul automobilistic românesc în care s-a implantat temeinic şi cu succes. Că piaţa românească reprezintă o zonă de interes major pentru marele concern german a reieşit şi din vizita pe care, cu vreo lună în urmă, preşedintele său, dl. Volker Allnocb, a făcut-o la Bucureşti, Piteşti şi Constanta. Cu acest prilej, domnia sa a avut mai multe întâlniri cu ziariştii, făcând, totodată, o invitaţie oficială căreia i-au răspuns, de această dată, cotidianele "Libertatea" şi "Cronica Română". Aşa se explică, deci, prezenţa autorului acestor rânduri, alături de directorul "Cronicii Române",
(Continuare în pag. a VII-a)
SECRETELE MĂRCII "CASTROL"