Zilele trecute, o persoană publică din România a postat pe blogul personal un mesaj prin care își manifesta dezaprobarea și amărăciunea față de ceea ce cataloga a fi compromisurile împinse până la extremă pe care personalități cu o puternică influență asupra opiniei publice le fac din rațiuni comerciale.
Cea care s-a dovedit dezamăgită de implicarea Nadiei Comăneci în campania de marketing care promovează agresiv un sortiment de margarină a fost nimeni alta decât fosta soție a lui Cabral, Luana Ibacka, mama fetiței prezentatorului de la AcasăTV, micuța Inoke.
Luana Ibacka și-a exprimat amărăciunea și dezamăgirea în numele unei întregi generații de tineri care au crescut în admirația și respectul față de modelul oferit de Nadia Comăneci, atât ca sportivă de performanță, cât și ca mod de viață, dar și în numele mămicilor care încearcă din răsputeri să își apere copiii de la a consuma produse alimentare extrem de nesănătoase, nu potențial efect nociv asupra sănătății acestora.
În cele de mai jos, redăm mesajul postat pe blogul personal de Luana Ibacka:
“Cu un mare sentiment de dezgust, am răspuns azi unui mail care se semna Fundaţia Nadia Comăneci şi nu mai ştiu ce bla-bla uri… Am răspuns cu întreaga dezamăgire a generaţiei care a crescut transmiţând şi următoarei generaţii valorile legate de o adevărată ambasadoare a sportului şi sănătăţii.
Întrucât fac parte din lumea care lucrează cu mesajele publicitare şi campaniile de imagine, nu comentez prestaţia într-un spot cu margarină a unei campioane mondiale…
Fiecare persoană şi personalitate are un preţ… Dar nu vă gândiţi că Nadia Comăneci prestează doar în spot. Ea merge într-o campanie absolutamente agresivă, prin şcoli, şi se adresează personal copiilor, legându-se prin toate instrumentele posibile de marketing şi PR, de această otravă…
Generaţia de azi nu a văzut-o pe Nadia feti