Doi studenţi de 20 de ani şi un proaspăt absolvent de liceu din Mangalia au decis în vara anului trecut să-şi deschidă propria afacere în domeniul marketingului online şi al dezvoltării web, încurajaţi de cunoştinţele tehnice pe care le deţineau şi de necesarul scăzut de lichidităţi: banii cu care au plecat la drum sunt cei 3.000 de euro din primul contract.
„Nu m-am gândit niciodată că la 19 ani voi ajunge să conduc o firmă şi să alerg pe la Registrul Comerţului şi la ANAF să mă ocup de acte“, spune Cristian Carp, CEO al Wild Media.
În mai puţin de un an, cel mai mare contract semnat de firma celor trei a fost de 4.000 de euro, iar printre clienţii acestei afaceri s-au numărat firme din Norvegia, Marea Britanie sau Elveţia.
Acesta este doar un exemplu de start-up prezentat în paginile Ziarului Financiar în ultimele două luni.
Dacă cei trei tineri investitori s-au bazat pe banii din primul contract, alţi tineri antreprenori au apelat la programul prin care guvernul sprijină afacerile debutanţilor cu 10.000 de euro, au pus mâna pe bani şi au înfiinţat firme de amenajări interioare, cofetării, mici ateliere de confecţii sau magazine online.
Aproximativ 50 de astfel de poveşti au fost expuse în paginile ZF în 2013.
În ultimii doi ani au fost înfiinţate peste 8.000 de afaceri pe platformă SRL-D, iniţiative care nu au reuşit însă să compenseze decât într-o mică măsură valul de insolvenţe şi falimente care au izbit economia din plin.
Citiţi mai multe pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 24.06.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Re