Rewe România, compania care operează magazinele Penny Market şi XXL Mega Discount, a vândut anul trecut produse mărci private în valoare de aproximativ 140 milioane de euro, respectiv o treime din cifra de afaceri a companiei.
Lanţul de magazine de tip discount a mizat astfel mai mult pe vânzarea unor mărci consacrate şi mai puţin pe mărci proprii, spre deosebire de reţeaua Lidl, principalii concurenţi direcţi. În cazul acestora din urmă, produsele mărci private ocupă 70-80% din totalul portofoliului de produse şi au o pondere similară în cifra de afaceri, potrivit estimărilor ZF.
WikiZF: Profilul companiei Rewe România
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 24.06.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.
Rewe România, compania care operează magazinele Penny Market şi XXL Mega Discount, a vândut anul trecut produse mărci private în valoare de aproximativ 140 milioane de euro, respectiv o treime din cifra de afaceri a companiei.
Lanţul de magazine de tip discount a mizat astfel mai mult pe vânzarea unor mărci consacrate şi mai puţin pe mărci proprii, spre deosebire de reţeaua Lidl, principalii concurenţi direcţi. În cazul acestora din urmă, produsele mărci private