Vom discuta la nesfarsit daca Steaua s-a pacalit ori nu cedandu-l pe Raul Rusescu la Sevilla pentru numai 2,5 milioane de euro. Deoarece vorbim despre golgeterul Ligii 1, suma pare derizorie, nepermis de mica. Pe de alta parte insa, astfel e cotat, spre in jos, campionatul nostru, considerat modest si, mai trist, inclus pe lista celor mai controversate de pe continent, chiar din lume! Stiti de ce sau macar banuiti, deci ma opresc.
Nu vad de ce sa ne miram ca pentru Stefan Radu, fundasul lui Lazio Roma, ofertele de transfer au fost si sint de 4-5 ori mai mari, desi lucrurile ar trebui sa stea exact pe dos, iar un marcator in genul lui Rusescu, un puncher, sa fie mult mai apreciat, mai dorit si mai cautat. Dar intra in discutie, element hotarator, diferenta de valoare si de imagine dintre Serie A si Liga 1. In conditiile in care prima a vandut, vinde si va vinde mai bine, am putea conveni ca Sevilla a platit pentru Rusescu pretul corect.
Desi reunirea lotului ros-alb va avea loc abia pe 6 iulie, conducatorii clubului s-au grabit sa le infatiseze ziaristilor si suporterilor noua achizitie. Au facut-o intr-o maniera inedita: prezentarea lui Ruse nu s-a desfasurat pe stadionul Sanchez Pizjuan, unde Steaua a cucerit Cupa Campionilor Europeni in 1986, ci in incinta unei fabrici de bere, printre lazile,
si ele vopsite in ros-alb, de Cruzcampo!
Dincolo de amanuntul ca, deschisa in oras inca din 1904, fabrica respectiva sponsorizeaza de decenii intregi pe FC Sevilla, alaturarea dintre fotbal si o marca de bere, fie si cu traditie, trebuie sa-i fi surprins pe unii romani, iar pe altii chiar sa-i fi deranjat!
S-ar cuveni insa ca acestia sa nu mai strambe din nas, dimpotriva, sa realizeze ca cine baga bani intr-o afacere, indiferent de domeniu, stabileste si regula jocului. El comanda, restul asculta si se conformeaza.
A venit vremea, in masur