Pasagerii CFR Călători pot vedea online, în timp real, pe site-ul www.cfr.ro tabela de sosiri-plecări din Gara de Nord, ce oferă informaţii despre mersul trenurilor, despre întârzierile cu care pleacă sau vin trenurile şi ora la care ajung la destinaţie. Actualizarea informaţiilor se face la fiecare minut. Din Gara de Nord, cea mai mare gară din ţară, pleacă şi vin circa 100 de trenuri zilnic, aceasta fiind una din principalele porţi ale Capitalei, alături de aeroportul Henri Coandă din Băneasa. Aproape zilnic prin Gara de Nord trec circa 10.000 de persoane. Astăzi, de exemplu, potrivit tabelei ce apare pe site-ul companiei www.cfr.ro/webcam.php, trenul de tip InterRegio de pe ruta Timişoara Bucureşti ajunge la destinaţie cu o întârziere de 25 de minute, în timp ce trenul care vine din Viena ajunge în Bucureşti cu o întârziere de 170 de minute.
Acest sistem de prezentare a informaţiilor online a fost aplicat în urmă cu câţiva ani la aeroportul Henri Coandă, ce prezintă pe propriul site programul avioanelor şi eventual întârzierile cu care ajung sau pleacă la destinaţie, însă aceste informaţii nu sunt actualizate la fiecare minut.
Gara de Nord a fost neglijată totală în ultimii ani, drept dovadă stau pereţii scorojiţi de la casele de bilete, coşurile de gunoi care arată deplorabil, care nu au fost schimbate nici după ce la compania de stat CFR SA a fost adus management privat. Până la începutul anului şI scaunele de pe peroane lăsau de dorit, cele mai multe rupte şi murdare, însă au fost schimbate de grecul Dimitris Sophocleus, care a stat câteva săptămâni la conducerea CFR SA.
Atât la compania CFR Călători cât şi la CFR SA, care adminsitrează infrastructura feroviară, statul a numit management privat.
Alexandra Gătej, fostul CEO al companiei Unilever South Central Europe şi fost consilier prezidenţial, a fost numită preşedinte în consil