Pentru acest an, strategia Carrefour are ca axă principală dezvoltarea parteneriatelor cu comercianţii şi producătorii locali, fiind în permanentă căutare de noi căi prin care să ajute economia locală, satisfăcând, totodată, nevoile şi preferinţele clienţilor.
Strânsa colaborare cu comunităţile locale a permis dezvoltarea produselor Marcă Proprie Carrefour. Există două căi de a dezvolta mărcile proprii: a le importa sau a le dezvolta local, cu producători din România. Carrefour, spre deosebire de majoritatea retailerilor, a ales a doua cale, mult mai complexă şi dificilă, care presupune crearea de echipe şi procese dedicate în cadrul organizaţiei locale. „Preferăm acest mod de lucru, întrucât scopul nostru este acela de a dezvolta economia României, de a crea o afacere sustenabilă cu actori români. Peste 90 la sută din produsele alimentare Marcă Proprie Carrefour vândute în magazinele noastre sunt fabricate în România. Beneficiile pentru consumatori sunt, în primul rând de ordin economic, acestea fiind mai ieftine cu minimum 20 la sută decât produsele mărcilor foarte cunoscute. 2.500 de consumatori ne-au ajutat să creăm în cadrul Panel Test-ului „Inspirate, Testate şi aprobate de către tine!” produsele de calitate fabricate de către români, pentru români”, se arată într-un comunicat al Carrefour.
Pentru produsele proaspete, începând cu 2012, clienţii Carrefour au posibilitatea de a alege din „Colţul verde” al hipermarketurilor, fructe şi legume aflate în sezon, din agricultura naţională. De altfel, prin Filiera Calităţii Carrefour, se poate achiziţiona carne de porc provenită de la animale crescute fără hrană modificată genetic şi fără antibiotice, în condiţii naturale conforme cu legislaţia europeană, de la „Ferma Vegetal Trading”.
„În acest an am dorit să facem ceva special pentru români cu ocazia zilei drapelului, sărbăto