Generaţia Y, adică tinerii născuţi după 1980, au aşteptări mai mari din partea angajatorilor decât generaţiile anterioare: sunt persoane curioase, adaptabile şi vor să avanseze rapid în carieră. Generaţia Y este o generaţie mult mai dinamică, acest lucru fiind datorat şi faptului că şi piaţa muncii în care intră cei din generaţia Y este mai imprevizibilă. Aceştia nu se aşteaptă să rămână în cadrul aceleiaşi companii pentru perioade foarte lungi de timp şi sunt mult mai orientaţi către autodezvoltare, în condiţiile păstrării unui echilibru între viaţa profesională şi cea personală.
În cadrul evenimentului de recrutare Târgul Virtual Hipo.ro pentru absolvenţi, ce va avea loc pe www.hipo.ro în perioada 17 iunie - 15 august, vor fi disponibile 200 de joburi entry-level, precum şi programe de internship&management trainee pentru generaţia Y. Evenimentul se află la cea de-a şaptea ediţie şi se adresează în special absolvenţilor din promoţia 2013 de la ciclul de licenţă şi masterat din Bucureşti, Iaşi, Cluj şi Timişoara, dar şi altor absolvenţi şi tineri profesionişti din ţară, dornici să se angajeze în această vară.
Cele peste 20 de companii participante la târgul pentru absolvenţi oferă tinerilor posibilitatea de a aplica la oportunităţi de carieră din domeniile: financiar-bancar, IT şi BPO (outsourcing).
"În cadrul evenimentului, absolvenţii promoţiei 2013 pot aplica atât pentru joburi entry-level sau internship-uri, unde cerinţele angajatorilor sunt: studii economice sau tehnice, alături de cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională, cât şi pentru programe de trainee, pentru care angajatorii au în vedere rezultatele academice foarte bune, implicarea în activităţi extracurriculare, proiecte ale ONG-urilor, studii Erasmus. De exemplu, există companii care au programe dedicate exclusiv absolvenţilor din top 5% ca rezultate academice" a declar