În Iaşi, gurile de canal de pe principalele străzi sunt lăsate fie sub nivelul covorului asflatic, fie mult peste nivelul carosabilului, la care se lucrează.
Dacă pe unele străzi din Iaşi gurile de canal au fost aduse la nivelul covorului asfaltic, aşa cum se întmplâ pe strada Vasile Aexandri sau pe bulevardul Independenţei, în alte zone, şoferii sunt obligaţi să facă slalom printre gurile de canal ridicate mult peste nivelul străzii, aşa cum se întâmplă pe strada Păcurari, în dreptul fostei şcoli de şoferi AMRS.
Problema acestor guri de canale par a le da mari bătăi de cap celor se ocupă de acestea, în condiţiile în care fie sunt lăsate sub nivelul carosabilului, fie sunt înălţate mult peste nivelul carosabilului.
Oricum, şoferii trebuie să fie extrem în ambele situaţii.
În Iaşi, gurile de canal de pe principalele străzi sunt lăsate fie sub nivelul covorului asflatic, fie mult peste nivelul carosabilului, la care se lucrează.
Dacă pe unele străzi din Iaşi gurile de canal au fost aduse la nivelul covorului asfaltic, aşa cum se întmplâ pe strada Vasile Aexandri sau pe bulevardul Independenţei, în alte zone, şoferii sunt obligaţi să facă slalom printre gurile de canal ridicate mult peste nivelul străzii, aşa cum se întâmplă pe strada Păcurari, în dreptul fostei şcoli de şoferi AMRS.
Problema acestor guri de canale par a le da mari bătăi de cap celor se ocupă de acestea, în condiţiile în care fie sunt lăsate sub nivelul carosabilului, fie sunt înălţate mult peste nivelul carosabilului.
Oricum, şoferii trebuie să fie extrem în ambele situaţii.