Stephane Richard, şeful grupului Orange, spune că piaţa de telecom din România este extrem de competitivă, unde trebuie să investeşti foarte mult, să fii atent tot timpul la ce se întâmplă şi la ce face concurenţa.
„Avem o operaţiune de succes aici, dar nu este o piaţă foarte uşoară“, a menţionat Richard. El a fost vineri prezent la Bucureşti pentru o evaluare la zi a operaţiunilor din România.
Orange pariază puternic pe serviciile 4G, care îi deschid companiei noi oportunităţi de creştere şi atragere de noi clienţi, într-o piaţă extrem de disputată în care se luptă cu Vodafone, Deutsche Telekom (Romtelecom şi Cosmote) şi RCS&RDS. Operatorul tocmai şi-a lansat serviciile de TV prin satelit, ca să le poată oferi clienţilor un pachet integrat cu servicii de telefonie mobilă, fixă şi internet. Acesta este viitorul, menţionează Richard. El spune că Orange vrea să se extindă şi pe alte zone, centre de suport, cercetare şi inovaţie, având în vedere că România are experţi buni în IT. România poate fi o platformă de servicii şi pentru alte ţări, în special pe segmentul mobile banking.
Deşi se află în mijlocul unui scandal financiar
imens la Paris, care a culminat chiar cu reţinerea sa, Richard nu şi-a contramandat vizita la Bucureşti, având în vedere că România este o piaţă extrem de importantă pentru grupul francez care îi aduce aproape un miliard de euro în cifra de afaceri şi un profit net de 116 mil. euro anul trecut.
El s-a întâlnit şi cu premierul Victor Ponta.
Citiţi mai multe pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 25.06.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitat