Jurnalistul Ion Cristoiu povesteste si astazi in “Evenimentul zilei” patania prin care a trecut weekendul trecut, cand a fost nevoit sa sune la 112 pentru a scapa de zgomotul unei petreceri vecine. Conflictul cu petrecaretii nu i-a mai permis ziaristului sa ajunga la Forumul Presei, organizat sambata dupa-amiaza, de Nasul TV. Interesant e ca alarma data de Ion Cristoiu a scos la lumina faptul ca bairamul care i-a deranjat linistea avea l0c la sediul unei firme de publicitate situate pe strada Iorga, nr. 13, undeva in centrul Capitalei. Mai mult, nu e vorba de o agentie oarecare, ci de una cu nume important in piata de publicitate, dupa cum dezvaluire insusi Ion Cristoiu:
Potrivit lui Ion Cristoiu, in 2011, an in care industria publicitatii a fost lovita puternic de criza, firma familiei Iordache a facut un profit de circa 1,8 milioane de euro, fapt pe care jurnalistul il pune pe seama unei situatii tipic romanesti: “Nu-i cunosc pe cei doi proprietari. Experienţa mea de pînă acum îmi spune însă că sînt genul de tipi care au ştiut să se învîrtească în capitalismul de cumetrie din România postdecembristă.”
Dezvaluirea facuta de Ion Cristoiu aduce in atentie o chestiune de interes public: cea a petrecerilor zgomotoase care se intind deseori tarziu in noapte, dar care nu pot fi curmate de autoritati din pricina legii. Legea prevede sanctiuni in cazul discotecilor sau al restaurantelor care depasesc limita bunului-simt, dar nu si in cazul chermezelor tinute la sediile firmelor! Ghinion! Apelul la 112 n-a dat rezultate, cheful de la sediul firmei a continuat, iar Ion Cristoiu s-a vazut abandonat chiar si de presa:
Am aflat astfel un adevar, scrie in continuare Ion Cristoiu, de care nimeni din presa n-are voie sa vorbeasca: dictatura mafiei din publicitate! Si iata ce-a descoperit cunoscutul jurnalist, in urma propriilor investigatii:
“1) Print