Dumb Ways to Die, realizată de McCann Melbourne pentru o companie de trenuri din Australia, unul dintre viralele anului, a fost desemnată cea mai bună campanie din lume la festivalul de publicitate Cannes Lions, scrie The Guardian.
Campania realizată de McCann Melbourne a câștigat cinci premii Grand Prix la categoriile film, radio, PR, direct și integrated.
Spotul construit în jurul unor personaje ucise în moduri bizare a devenit un viral pe internet adunând zeci de milioane de vizualizări pe YouTube. Campania promovează siguranța în zona căilor ferate într-un fel în care nimeni nu a mai facut-o, utilizând: umor, personaje animate și tragedii.
Este unul dintre viralele anului:
Este al doilea an consecutiv când marile premii au fost câștigate de o campanie cu mesaj social. Anul trecut marea câștigătoare a fost o campanie realizată pentru lanțul de magazine alimentare Chipotle din SUA care promova agricultura și producția durabile. Spotul era tot o animație cu un stil muzical similar.
Dumb Ways to Die, realizată de McCann Melbourne pentru o companie de trenuri din Australia, unul dintre viralele anului, a fost desemnată cea mai bună campanie din lume la festivalul de publicitate Cannes Lions, scrie The Guardian.
Campania realizată de McCann Melbourne a câștigat cinci premii Grand Prix la categoriile film, radio, PR, direct și integrated.
Spotul construit în jurul unor personaje ucise în moduri bizare a devenit un viral pe internet adunând zeci de milioane de vizualizări pe YouTube. Campania promovează siguranța în zona căilor ferate într-un fel în care nimeni nu a mai facut-o, utilizând: umor, personaje animate și tragedii.
Este unul dintre viralele anului:
Este al doilea an consecutiv când marile premii au fost câștigate de o campanie cu mesaj social. Anul trecut marea câștigătoare a fost o campanie r