După 15 ani, judecătorii n-au mai găsit niciun vinovat pentru moartea unui ceferist. În noaptea de 10/11 septembrie 1997, mecanicul Teodor Vraciu şi ajutorul său, Emil Ilaş, conduceau o locomotivă, în staţia Cristeşti Jijia.
Ei erau ajutaţi de şeful de manevră Gabriel Pricop şi manevrantul Mihai Pasnicu. Impiegatul de mişcare Constantin Tabacelea le-a solicitat să mute un convoi de 10 vagoane, Pasnicu urcând pe platforma celui de al doilea vagon. Numai că semnalul liniei respective era în poziţia oprit, aşa că vagoanele au pătruns pe cea de refugiu, două deraind şi unul fiind acroşat de o locomotivă care mergea pe altă linie. Pasnicu nu a reuşit să sară, fiind strivit între două vagoane.
În 1998, au fost trimişi în judecată Vraciu, Ilaş şi Pricop, acuzaţi că şi-au îndeplinit defectuos atribuţiile de serviciu, cauzând moartea lui Pasnicu. De atunci, judecătorii şi procurorii au jucat ping pong cu dosarul, dictând fie achitări, fie condamnări, fie reluarea cercetărilor sau a procesului. Ieri, magistraţii Judecătoriei au dat iarăşi verdictul. Ei au încetat procesul pentru Ilaş, Pricop şi Vraciu, pe motiv că a intervenit prescripţia.
sursa evenimentul de iasi
Citește și: Circuit închis pentru Morga Spitalului Echipamente medicale înnoite la Spitalul Municipal de Urgență Câinii comunitari din Hălăucești la un pas de a cauza moartea unui mopedist Dan Puric revine cu pantomimă la Iaşi!
După 15 ani, judecătorii n-au mai găsit niciun vinovat pentru moartea unui ceferist. În noaptea de 10/11 septembrie 1997, mecanicul Teodor Vraciu şi ajutorul său, Emil Ilaş, conduceau o locomotivă, în staţia Cristeşti Jijia.
Ei erau ajutaţi de şeful de manevră Gabriel Pricop şi manevrantul Mihai Pasnicu. Impiegatul de mişcare Constantin Tabacelea le-a solicitat să mute un convoi de 10 vagoane, Pasnicu urcând pe platforma celui de al doilea vagon. Numai că