RA-APPS scoate la vanzare imobile pe care nu reuseste sa le vanda, din lipsa de cumparatori interesati, astfel ca repeta licitatiile, la preturi scazute de fiecare data, asa cum cere legislatia. Oare cei din conducerea regiei nu stiu sa-si prezinte "marfa" sau pregatesc negocierea directa cu "prietenii"?
Spatii comerciale situate in zona Cauzasi din Bucuresti: 236.800 de euro pentru 162 metri patrati, 57.600 euro pentru 39 mp. 350.400 de euro pentru un teren de 2.600 mp din Predeal.
53.500 euro pentru un apartament de 62 mp din Cluj. Apartament de 196 mp cu mansarda de 67 mp, pe Calea Calarasilor din Bucuresti: 231.700 euro. Terenul de minigolf al unui hotel din Neptun-Olimp, in suparafata de 7.753 mp – peste 1 milion de lei.
Aceste preturi (fara TVA), in vremuri de criza, reprezinta "pornirile" la licitatii organizate de RA-APPS. Si asta dupa ce nivelurile au fost scazute de doua ori, dupa ce tentativele de organizare a procedurii au esuat, din lipsa de clienti.
Incompetenta! Cand vrei sa vinzi ceva cu adevarat, faci o evaluare la pretul pieteiIon Radu Zilisteanu, analist imobiliar
De aici am putea deduce ca regia pune preturi mari ca sa ajunga la momentul cand va declara ca nu reuseste sa vanda imobilele prin licitatie si sa treaca la negocierea directa cu "prieteni" care nu vor mai avea concurent. Potrivit legii, acolo se ajunge daca licitatia pentru un imobil esueaza de trei ori.
"Nu cred ca RA-APPS risca un scandal public. Mai degraba vad o strategie gresita de marketing", a spus, pentru DailyBusiness.ro, analistul imobiliar Ion Radu Zilisteanu.
Mentionand ca "unele imobile au fost evaluate chiar la preturi sub piata", acesta considera ca e o eroare din partea regiei sa faca promovare numai pe site-ul propriu, in loc sa publice anunturile si pe portaluri imobiliare cu mai mare vizib