Tehnologia secolului in care traim este atat de prezenta in viata noastra, incat aproape ca nu mai putem concepe o iesire in oras fara sa ne verificam telefonul mobil la intervale regulate. O agentie de publicitate a inventat paharul care revigoreaza clientii, la propriu.
Oamenii au impresia ca, daca nu isi verifica in mod constant telefonul sau alte device-uri mobile, risca sa se deconecteze de la realitatea cotidiana si sa piarda din vedere ultimele noutati. Agentia de publicitate braziliana Fischer & Fischer a inventat “Offline Beer Glass”, adica paharul de bere menit sa descurajeze comportamentul anti-social, scrie Australia News.
Integral pe incont.ro Tag-uri: telefon, bere, local
Tehnologia secolului in care traim este atat de prezenta in viata noastra, incat aproape ca nu mai putem concepe o iesire in oras fara sa ne verificam telefonul mobil la intervale regulate. O agentie de publicitate a inventat paharul care revigoreaza clientii, la propriu.
Oamenii au impresia ca, daca nu isi verifica in mod constant telefonul sau alte device-uri mobile, risca sa se deconecteze de la realitatea cotidiana si sa piarda din vedere ultimele noutati. Agentia de publicitate braziliana Fischer & Fischer a inventat “Offline Beer Glass”, adica paharul de bere menit sa descurajeze comportamentul anti-social, scrie Australia News.
Integral pe incont.ro Tag-uri: telefon, bere, local