Celebrul lant de cafenele Starbucks va include in meniu si produse de tip fast-food. Compania isi propune ca localul sa fie asociat si cu un pranz pe fuga, nu numai cu savurarea unei cafele si a unei gogosi.
Lantul american de cafenele isi propune sa isi creasca vanzarile prin diversificarea meniului cu mancare de tip fast-food, intentionand sa atraga mai multi clienti, mai ales dupa-amiaza si seara, relateaza USA Today.
Planul de extindere a venit dupa ce, in aprilie, Starbucks a scos la vanzare o noua serie de sandvisuri si salate, cum ar fi sandvis cu carne de curcan, sandvis vegetarian sau salata cu orez brun.
Directorul financiar la Starbucks, Troy Alstead, a precizat, marti, ca una din trei cumparaturi din Statele Unite se refera la mancare, cei mai mari consumatori fiind adolescentii, al caror numar a crescut substantial in ultimii ani.
Astfel, introducerea produselor de tip fast-food va creste vanzarile, cu atat mai mult cu cat firma a achizitionat recent lantul de patiserii La Boulange.
Alstead a adaugat ca Starbucks lucreaza la un program care sa-i convinga pe clienti sa isi cumpere si ceva de mancare alaturi de celebra cafea. De asemenea, produse mai gustoase si mai diverse ar putea atrage noi consmatori, a mai mentionat acesta.
Compania vrea sa isi creasca veniturile prin fast-food, asa cum lanturile McDonald's si Burger King au inceput sa ofere specialitati din cafea din ce in ce mai diversificate.
Celebrul lant de cafenele Starbucks va include in meniu si produse de tip fast-food. Compania isi propune ca localul sa fie asociat si cu un pranz pe fuga, nu numai cu savurarea unei cafele si a unei gogosi.
Lantul american de cafenele isi propune sa isi creasca vanzarile prin diversificarea meniului cu mancare de tip fast-food, intentionand sa atraga mai mult