Inainte de 2008, Starbucks si McDonald’s, de exemplu, operau in doua industrii diferite. Dar lantul de cafenele – scrie Brand Channel -, e tentat acum de extinderea ofertei de alimente. Deja mancarea reprezinta 19% din vanzarile totale ale Starbucks.
In misiunea sa de a transforma Starbucks intr-o putere globala, Howard Schultz, fost presedinte al companiei, creditat cu realizarea brandului omniprezent care e acum, declara prin 2000 ca Starbucks cauta sa devina un ”McDonald’s al cafelei“. A ajuns aproape. In ultimul deceniu, a crescut de la 100 de cafenele la peste 20.000, in 60 de tari. Dar lantul de cafenele vrea acum sa-si creasca vanzarile in Statele Unite, mizand pe partea de mancare, scrie capital.ro.
Integral pe realitatea.net Tag-uri: McDonald's, KFC, Starbucks
Inainte de 2008, Starbucks si McDonald’s, de exemplu, operau in doua industrii diferite. Dar lantul de cafenele – scrie Brand Channel -, e tentat acum de extinderea ofertei de alimente. Deja mancarea reprezinta 19% din vanzarile totale ale Starbucks.
In misiunea sa de a transforma Starbucks intr-o putere globala, Howard Schultz, fost presedinte al companiei, creditat cu realizarea brandului omniprezent care e acum, declara prin 2000 ca Starbucks cauta sa devina un ”McDonald’s al cafelei“. A ajuns aproape. In ultimul deceniu, a crescut de la 100 de cafenele la peste 20.000, in 60 de tari. Dar lantul de cafenele vrea acum sa-si creasca vanzarile in Statele Unite, mizand pe partea de mancare, scrie capital.ro.
Integral pe realitatea.net Tag-uri: McDonald's, KFC, Starbucks