MOL România a înregistrat anul trecut un profit net de 17 mil. euro şi vânzări în creştere cu 25%, până la 930,8 milioane de euro, dovedind astfel că retailul de carburanţi este o afacere profitabilă, chiar dacă cei mai mulţi petrolişti susţin contrariul.
În 2011, compania a înregistrat o pierdere de 3,2 milioane de euro.
WikiZF: Profilul companiei MOL România
„Compania a avut o activitate operaţională profitabilă şi în 2011, însă profitul contabil a fost negativ ca urmare a amenzii primite de la Consiliul Concurenţei (într-un dosar în care au fost sancţionaţi toţii marii jucători de profil - n.red.)“, spune Kinga Daradics, CEO & coutry chairman al MOL România, al patrulea cel mai mare jucător din piaţa locală a distribuţiei de carburanţi. Continuarea pe ZFCorporate
MOL România a înregistrat anul trecut un profit net de 17 mil. euro şi vânzări în creştere cu 25%, până la 930,8 milioane de euro, dovedind astfel că retailul de carburanţi este o afacere profitabilă, chiar dacă cei mai mulţi petrolişti susţin contrariul.
În 2011, compania a înregistrat o pierdere de 3,2 milioane de euro.
WikiZF: Profilul companiei MOL România
„Compania a avut o activitate operaţională profitabilă şi în 2011, însă profitul contabil a fost negativ ca urmare a amenzii primite de la Consiliul Concurenţei (într-un dosar în care au fost sancţionaţi toţii marii jucători de profil - n.red.)“, spune Kinga Daradics, CEO & coutry chairman al MOL România, al patrulea cel mai mare jucător din piaţa locală a distribuţiei de carburanţi. Continuarea pe ZFCorporate