În prezent, veniturile provenind din zona de digital se cifrează, în medie, la 47%, iar până în 2015, acestea vor depăşi 57%
Elena Badea (Ernst & Young): Mobilul, reţelele sociale, tehnologiile cloud şi big data analytics sunt cele care setează noile reguli ale jocului
Veniturile companiilor de media şi divertisment provenind din zona digitală vor depăşi curând nivelul de 50% în raport cu cele tradiţionale, se arată într-un studiu Ernst & Young.
În prezent, veniturile provenind din zona de digital se cifrează, în medie, la 47%, iar respondenţii consideră că, până în 2015, acestea vor depăşi 57% din totalul veniturilor, digitalul devenind astfel noua normă a industriei şi sursa majoritară de venituri pentru companiile de media şi divertisment.
Studiul identifică principalele caracteristici ale "liderilor digitali de succes" din industria de media şi divertisment. Companiile de succes sunt cele care folosesc noile tehnologii nu doar pentru a dezvolta noi produse şi servicii, ci şi pentru a construi organizaţii mai agile, capabile să simtă din timp şi să răspundă mult mai rapid la modificările ce survin în aşteptările consumatorilor, în oportunităţile din piaţă şi pe zona de riscuri. Liderii digitali de succes sunt cei care definesc noile matrici ale agilităţii organizaţionale, pe măsură ce are loc tranziţia către digital a industriei de media şi divertisment iar digitalul devine noua normă.
"O bună oportunitate"
"Mobilul, reţelele sociale, tehnologiile cloud şi big data analytics sunt cele care setează noile reguli ale jocului pentru firmele de media şi divertisment", spune Elena Badea, Director de Marketing şi Comunicare, Ernst & Young Romania. "Toate aceste tehnologii pot fi de folos liderilor digitali din industria de media şi divertisment, care au făcut deja paşi mari adoptând devreme digitalul, ca să-şi exti